Wednesday 4 April 2012

Aku Seorang Penakut..

Lame rasenyer xbukak blog aku niy..
Rindu pulak rasenyer..hehe..
Tah kenape hari ni aku terase nak luahkan sesuatu pulak..
Sesuatu yg aku pendam dan sukar utk di luahkan..
Hanya ALLAH yg Maha Mengetahui..

Aku ingat lagi..satu ketika dulu..
Waktu tu aku masih belajar diploma..
Aku berdoa pada ALLAH supaya diberikan seorg lelaki yg benar3 mnjadi jodoh aku..
Seandainya waktu tu DIA xbagi sape3 kat aku pun xper..
Sebab aku taw DIA sedang sediakn seorg lelaki utk aku..
Aku redha kalau aku xde sape3 ketika tu..
Walaupun kdg3 sunyi tp aku percaya ALLAH pastikn temukan aku dgn dia..
Selama 3taon aku edup tnpa insan yg bergelar kekasih..
Tapi aku bahagia krn aku masih ada family dan kwn3..
At least aku xrase sunyi kann..
Sehinggalahhhhh...

1 hari ALLAH temukn aku dgn si dia..
Pertemuan kmbali di mukabuku mbuatkan kami mnjadi rpat..
Xterdetik di hati yg dia insan yg akn aku cintai..
Kerana dr dlu kami memg xrpat n xsuke antra satu sma lain..
Sehinggalaa ALLAH bukakan pintu hati aku utk dia..
Aku sndri xtaw knape dia lelaki yg aku terima..
sedangkn before dia, ramai (perasan sndri) lelaki yg nak kan aku..
Tp sorg pun aku xterima trmasukla amar..

Tapi skrg aku sedar yg aku memg syg dan cintakan dia..
tersangat3..
Cuma aku sedih, kerana aku terlalu myayangi dia..
Aku takut pd bayang3 aku sndri..
Aku takut tuk kehilangan nya..
Sehinggakn melemahkn bdn aku sndri..merosakkn hbungn ni..
Aku xnk d sebabkn dri aku y trlalu tkut ni mybabkn hbungn kami hncur..
Aku xnkkkk...aku takut..
Tapi aku sdih ngn dri aku sndri..aku xpenah jdi sbegini..
myayangi dan myintai sbgini rupa..
Aku terlalu myayangi kau Firdaus..sgt3..
Aku tkut kau bosan ngn perangai aku,.
Aku takut kau rimas nk melayan karenah aku..
Mcm skrg ni pun..aku rasa kau da mcm laen jer..
Kita da bncang hal ni byk kali daa..
Tapi aku still rase pkara yg same..
Aku xpasti klau ini adlah 1 ptunjuk atau mungkin perasaan takut khilangn kau..
Aku tau kau sygkn aku..tpi tahlaa..
Aku takut klau syg kau tu da berkurg,,
Kau da beri ksih syg yg sepenohnya pd aku..
Bila kau mcm abaikan aku wlau skjap..
Aku da terase sprti kau dah lupakan aku..
And aku takut klau kau penat ngn perasaan aku yg slalu pker bukn3 ni..
AKU TERLALU MENYAYANGI DAN MENCINTAI KAU..
MUHAMMAD FIRDAUS BIN MARZUKI..

No comments:

Post a Comment