Tuesday 8 March 2011

Saya Budak Baru Belajar!!

Assalamualaikum.. hye!i'm Noratika Bt Othman..just call me eyka..tapi ada jugak orang panggil atik..mana-mana pun boleh..yang penting jangan panggil nora danish sudahhh..hehe (terperasan pulak)..aku ni baru jer nak berjinak-jinak dengan dunia blogger..selama ni tak pernah pun teringin atau terniat atau terdetik atau sebagainya nak buat blog..tapi entah mengapa hatiku meronta-ronta untuk membuka account blog ni (wahhhh,bermadah gitu,geli i)..hihihi..aku pun tak reti nak mencarut apa kat blog ni.aku just nak jadikan blog sebagai diary aku jer.yelaa,ada diary pun tapi terkubur kat dlm rak buku..nak buat apa kan..so baik aku tulis diary hidup aku kat dalam blog jerlaa..urmm,,apa lagi erk nak cakap..?isyy,aku tak reti lar nak mencarut apa..dahlah taip penuh-penuh.takde shortform langsung..dah macam budak skema pulak aku ni..huhuhu..ni sume berkat tunjuk ajar HANIS ZALIKHA lar..huuuu..mesti orang ingat aku member kamcing dengan dia kan..takde maknanye..hehe.. aku pernah baca blog dia (padahal stalker),dia bagi tips-tips macamana nak jadi blogger yang berjaya..wahhhh~~so salah satu darinya dia cakap,taip kena penuh-penuh.jangan nak shortform sangat lar..dia cakap lar..aku ikut jela..hihihi..entah sampai bila lar aku akan bertahan taip tanpa shortform ni..urm,,okey lar..stop kat sini dulu yerr..hari sudah pun menjelang tengah malam (ayat nak bunga-bunga jer aku ni kan),,mata aku mintak untuk didodoikan..so selamat tengah malam!salam..

2 comments: